Είναι το στρώμα μου διπλό...



Όσο μεγαλώνουμε, ο ύπνος μας γίνεται όλο και πιο δύσκολος. Κάποιοι ξυπνάμε κατά τη διάρκεια της νύχτας, άλλοι πέφτουμε στις 10 και κοιμόμαστε στις 2, ενώ οι φοιτητές κοιμούνται στις 4 και ξυπνάνε στις 12. Το έχω περάσει και εγώ αυτό ως φοιτήτρια πριν χρόνια και έτρεχα να βρω σημειώσεις στο τέλος... τι κακό και αυτό, να βάζουν μάθημα 9 το πρωί, ποιος πήγαινε ακομα απορώ...

Υπάρχουν αρκετοί που υποστηρίζουν ότι ο ύπνος είναι υπερεκτιμημένος. Τα επιχειρήματα τους έγκειται στο “Χάνεις χρόνο από την ζωή σου!! Θα κοιμηθείς μια και καλή!!!” Εδώ έρχεται η επιστήμη και απαντάει: “Ο ενήλικος εγκέφαλος χρειάζεται κατά μέσο όρο 7 ώρες συνεχόμενου ύπνου για να αποφορτιστεί.” Οι Ψυχολόγοι “Ο ύπνος σε βοηθάει να χαλαρώνεις και να μην σκέφτεσαι συνεχεία τα προβλήματα που σε απασχολούν.” Οι Γυμναστές “Αν δεν κοιμάσαι φυσιολογικά χαλάει ο μεταβολισμός σου.” Η μητέρα μου “Κοιμήσου! Έχουμε να βάψουμε αυγά το πρωί! Από τις 6 θα σηκωθείς κανόνισε κακομοίρα μου...” Όλοι επαγγελματίες, ο καθένας στον τομέα του...

Παρόλα αυτά δεν κοιμάσαι, στριφογυρνάς, κοιτάς την ώρα, αργάμιση...”ωπα μου έκανε like ο Τάσος κάτσε να του στείλω μήνυμα...” και αν απαντήσει ο Τάσος δεν κοιμόμαστε φυσικά...έκανε φτερά ο ύπνος.

9 στους 10 κατασκευαστές apps συστήνουν:

  • χαλαρούς ήχους φύσης
  • ήρεμη μουσική
  • Netflix
  • kindle
  • meditation
  • sleeping stories

Τακτοποιημένο δωμάτιο, τακτοποιημένος και ήρεμος εγκέφαλος” μεγάλη αλήθεια...μπορεί να είμαι ακατάστατη γενικά, αλλά τις φόρες (σπάνια δηλαδή) που θα πω έλα να κάνω γενικό στο υπνοδωμάτιο μου, καθαρίζει η ατμόσφαιρα... και όντως κοιμάμαι καλύτερα και πιο βαθιά. Εξίσου βέβαια χρειάζεται και το σκοτάδι στον ύπνο, ξεκουράζονται έτσι τα μάτια. Όσες φορές έχω κοιμηθεί με φως το βράδυ, το πρωί ξυπνάω με πονοκέφαλο.

Αυτό που ίσως με βοηθάει εμένα προσωπικά, είναι το γεγονός ότι με το που πέφτω στο στρώμα μου, παίρνω δυο μεγάλες αναπνοές, και συνειδητοποιώ ότι βρίσκομαι στο κρεβάτι μου. Και στο κρεβάτι μου δεν χωράνε άγχη, ανησυχίες και δουλειές που πρέπει να γίνουν....το κρεβάτι είναι για ύπνο και για ΜΠΙΙΙΙΠ... Οπότε, Τάσους, μαριες, προβλήματα, είναι ώρα να τα αφήσεις όλα στην άκρη και να βυθιστείς στην αγκαλιά του Μορφέα, είτε μόνος σου είτε με καλή παρέα!!!



Καλή Συνέχεια

Comments