Καλή Ανάσταση!!


Μεγάλη εβδομάδα ή αλλιώς Εβδομάδα των Παθών. Και δεν μιλάω μόνο για τον Χριστό, μιλάω και για τις νοικοκυρές οι οποίες στήνονται κάθε μέρα στα σουπερμάρκετ και τις κουζίνες τους για το αρνί, τα αβγά, ηλιέλαιο κλπ, για τους νονούς/νόνες που τρέχουν να βρούνε την συγκεκριμένη λαμπάδα και το συγκεκριμένο παιχνίδι για το βαφτιστήρι, και για την νεολαία που δεν ξέρει που να βγει και ποιον να πρωτοχαιρετήσει αφού όλοι αυτήν την περίοδο γυρνούν στα πατρικά τους για την Μεγαλύτερη Γιορτή της Ορθοδοξίας.


Μεγάλο Σάββατο σήμερα και καθώς γράφω αυτό το άρθρο δεν έχει χτυπήσει καν η καμπάνα για την εκκλησία. Δεν είναι άρθρο για τον Θεό ή για τις θρησκείες αυτό. Δεν ήθελα να γράψω καθόλου για τις θρησκείες ανά τον κόσμο και ούτε πρόκειται. Θεωρώ ότι είναι ένα πολύ ευαίσθητο θέμα για πολύ κόσμο οπότε θα πω πολύ απάνω απάνω την άποψη μου. Μην μπερδευτείτε, και εγώ πιστεύω στον Θεό της Ορθοδοξίας και θέλω να πιστεύω ότι έχω διαπράξει καλά στη ζωή μου και ότι μια μέρα θα αναστηθούμε όλοι και όλα όσα λέει το Σύμβολο της Πίστεώς μας, παρόλα αυτά δέχομαι και κάποιες από τις υπόλοιπες θρησκείες. Βασικά για να είμαι πιο σαφής, μετά από την παιδική Βίβλο που είχα διαβάσει τουλάχιστον 10 φόρες όταν ήμουν στο Δημοτικό, κατηχητικό σίγουρα 3 χρόνια, κατασκήνωση της εκκλησιάς μια περίοδο στα 15 μου, ίσως ακουστεί αιρετικό αλλά αν με ρωτήσει κάποιος τι είναι ο Θεός για μένα θα απαντήσω το εξής και θα κλείσει η κουβέντα, "Ο Θεός είναι αγάπη". Αγάπα τον πλησίον σου με τα ελαττώματα του, από αγάπη εδίδασκε, από αγάπη για μας σταυρώθηκε και από αγάπη θα αναστηθεί.

Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση, είτε πάτε στην εκκλησιά για την λειτουργία είτε προτιμάτε να τιμήσετε την ημέρα και τον Σωτήρα μας από το σπίτι σας, ο Θεός  υπάρχει παντού άλλωστε, δεν κοιτάει συντεταγμένες. Εύχομαι να περάσετε καλά με τις οικογένειες σας είτε αυτή αποτελείται από δύο άτομα είτε είκοσι, φτάνει να είναι αγαπημένα. Τέλος, να είστε όλοι υγιείς και χαρούμενοι!


Καλή Ανάσταση
Υ.Γ Μόλις χτύπησε η καμπάνα, να είμαστε όλοι καλά!!

Comments