Ημέρα Μικρών Βιβλιοπωλείων




Είναι εξαιρετικά όμορφο όταν σε μια κοινότητα γίνονται συλλογικές πράξεις και ημέρες αφιερωμένες σε κάτι τόσο γοητευτικό όπως την Ημέρα των Μικρών Βιβλιοπωλείων. Εκδηλώσεις, παιχνίδια και Πικ Νικ σε μία πανέμορφη ατμόσφαιρα είχα την χαρά να βιώσω φέτος στην πόλη μου μέσα από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μας. 

Επιπλέον, είναι αναζωογονητικό και ουσιώδες να γιορτάζουμε ακόμα και τα πιο απλά πράγματα, που αν και δεδομένα πλέον, τουλάχιστον στον δυτικό κόσμο, έχουν εξαιρετική σημασία. Άποψη μου είναι ότι ένα βιβλίο αποτελεί την πιο σημαντική μορφή του ελεύθερου λόγου. Μέσα από την γραφή του φαίνεται το σκεπτικό του συγγραφέα, οι γνώσεις του και φυσικά η παιδεία του.  

Με αφορμή την Εκδήλωση αυτή και μια πρόσκληση σε  book challenge σε ένα από τα social media, θα ακολουθήσουν 10 αναρτήσεις με τα 10 αγαπημένα μου βιβλία μέχρι τώρα που από την αρχή μέχρι το τέλος με καθήλωσαν και μου γέμισαν μυαλό και ψυχή με άλλοτε ευχάριστα και άλλοτε δυσάρεστα συναισθήματα, που κάθε ένα από αυτά άξιζε τον κόπο. Θα υπάρχει και ένας μικρός σχολιασμός και με την προτροπή να τα αναζητήσετε στο ιντερνετ ή ακόμα καλύτερα στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας. Η σειρά των βιβλίων δεν έχει κάποια σημασία… πολύ απλά γιατί δεν πιστεύω ότι έχω διαβάσει το καλύτερο βιβλίο, γιατί δεν έχω ανοίξει ακόμα το επόμενο!! :D

Καλή Συνέχεια 


Comments