Ένας γάτος νίντζα!!

Ήταν τέλη Σεπτεμβρίου όταν αποφάσισα να κάνω τις συστάσεις του Τζεπέτο με την οικογένεια μου. Με αγωνία κατέβηκα με τον προαστιακό όπου με περίμενε η μητέρα μου, που γνώριζε για την απόφαση μου να πάρω κατοικίδιο. Αφού προμηθευτήκαμε αμμολεκάνη και φαγητό από το πλησιέστερο σουπερμάρκετ, η μητέρα μου, μου είπε ότι είχε αναφέρει κάτι στον πατέρα μου, ίσα ίσα για να μην πάθει εγκεφαλικό και είχε αντιδράσει καλά. Ως εδώ πρίμα.

Μπαίνουμε στο σπίτι και ακολουθούν αγκαλιές, φιλιά κλπ. Ελευθερώνω τον γάτο ο οποίος κοιτούσε τον αδερφό μου με το ύφος της γάτας το τι θες εσύ και του κλείνει το μάτι. Όλοι τον λατρέψανε. Αυτιάγκουρα τον ανεβάζαν, Τζεπετάκο τον κατεβάζανε. Δεν ήταν φυσικά λίγες οι φορές που κόντεψε να φέρει την μητέρα μου κοντά στα όρια ενός καρδιακού επεισοδίου. Μια της έφυγε από την πόρτα του σπιτιού μας και τον πρόλαβε στην είσοδο της πολυκατοικίας να νιαουρίζει, μια να ανεβαίνει στα κάγκελα και να κάνει πιρουέτες και πολλάκις να κρύβεται και να μην απαντάει στα ψιτ ψιτ. 

Φυσικά, έκτοτε, περισσότερο ρώταγαν τι κάνει ο γάτος και λιγότερο τι κάνω εγώ. Τα επόμενα χρόνια που κατεβαίναμε στο πατρικό μου, οι γονείς ήταν όλο χαρά γιατί τους άρεσε ο ήρεμος χαρακτήρας του γάτου, πόσο μάλλον όταν στειρώθηκε (γιατί αλλιώς θα τον ψάχναμε κάτω από την πολυκατοικία) και μεγάλωσε. Πρώτα έτρωγε ο γάτος και μετά εμείς, δεν ανέβαινε ποτέ σε τραπέζια και επιφάνειες και είναι ακόμα και τώρα το πιο ευγενικό γατί του κόσμου. Συνεχής παράκληση των γονιών μου να τον αφήσω στο πατρικό και να κατέβω να τον πάρω τις επόμενες γιορτές. Αμ δε...

Για μένα ο Τζέπος ήταν στα φοιτητικά μου χρόνια η παρέα μου. Όντας εσωστρεφής χωρίς πολλές κοινωνικές επαφές ο γάτος μου ήταν αυτός που μου έκανε συντροφιά. Είτε διάβαζα είτε κοιμόμουν ξάπλωνε στα πόδια μου και γουργούριζε. Αν δεν ήθελε και πολλά πολλά πήγαινε και ξάπλωνε μόνος του ή έβγαινε στο μπαλκόνι και κοιτούσε τους περαστικούς. Αυτό που λατρεύει μέχρι και τώρα όπως όλες οι γάτες είναι να κάνει ηλιοθεραπεία όσο και αν καίει ο ήλιος.

Όμως, προς μεγάλη του έκπληξη, μπήκε και ένας σκύλος στην οικογένεια. Ένας σκύλος πατσαβούρης που για συντομία τον ονομάσαμε Πάτσι... 



Καλή Συνέχεια




Comments