Just a few shots (01)

Η φωτογραφία με συνέπαιρνε από την εφηβική μου ηλικία όπου και είχα χαλάσει αρκετά φιλμ τοτε για να απαθανατίσω τις αγαπημένες μου στιγμές που ήταν φίλοι, οικογένεια και τις ευχάριστες στιγμές με το σόι μου. Προφανώς και δεν το κυνήγησα μιας και είμαι της άποψης ότι τα χόμπι είναι για να σε ευχαριστούν, αλλά αν είχα αρκετά λεφτά και χρόνο, τότε θα έκανα ταξίδια βγάζοντας φωτογραφίες.

Μέσα σε μια εικόνα κρύβεται το γεγονός που φωτογραφίζεις αλλά και η κατάλληλη στιγμή που πρέπει να προσέξεις για να βγει όπως πρέπει. Μετά έρχεται η επεξεργασία, κυρίως σε φωτισμό και ίσως μια μικρή αλλαγή χρωμάτων ανάλογα με τον φωτογράφο. Θα ακολουθήσουν μερικές αναρτήσεις με τις αγαπημένες μου μέχρι τώρα φωτογραφίες.

Θα σύστηνα την χρήση σε τάμπλετ ή υπολογιστή μιας και οι φωτογραφίες θα ανέβουν σε μεγάλη ανάλυση και το κινητό είναι...κινητό... :P

Ελπίζω να σας ευχαριστήσουν όσο ευχαρίστησαν και έμενα όταν τις τραβούσα.

Καλή Συνέχεια









Comments